svenska
MENY

Visning tehuset

19 juli 2024, kl. 14:30 - 15:15

Välkommen att besöka det japanska tehuset Zu-Ki-Tei i museiparken.

Var: Etnografiska museet
Pris: 50 kr med årskort, 150 kr utan årskort, ingen kostnad för alla under 19 år.
Ytterligare information: För köp av årskort, följ länken nedan. Har du inget årskort behöver du köpa entrébiljett för att ta del av museets övriga utställningarna. Entrébiljetten köper du på plats på museet.
Plats på museet: Tehuset
Tehuset Zui-Ki-Tei i Stockholm

Under visningen berättar vi om teceremonins historia och praktik i den vackra och stämningsfulla trädgården och terummet.

ÅRSKORT

Köp årskort här

Årskort kostar 250 kr, gäller i 365 dagar från inköpsdatum och ger inträde till Världskulturmuseernas fyra museer: Etnografiska museet, Medelhavsmuseet, Östasiatiska museet* i Stockholm samt Världskulturmuseet i Göteborg.

*Östasiatiska museet stänger maj 2024 för ombyggnation och beräknas öppna igen 2026.

Årskortet ger också, bland annat, rabatterat pris på flera programpunkter och specialutställningar.

Registrera dig här